امروزه فر پیتزا ریلی یکی از پرکاربرد ترین لوازم فست فود برای پخت پیتزا می باشد که باعث افزایش سرعت می شود و می توانید تعداد و حجم زیادی از پیتزا را در مدت زمان کمتری بپزید. این دستگاه به گونه طراحی و ساخته شده است تا بتوان پیتزایی خوشمزه و با کیفیت را در مدت زمان بسیار کوتاه پخت و آماده ی ارائه به مشتریان کرد. فر پیتزا ریلی دارای نقاط مثبتی مانند استفاده از تکنولوژی پیشرفته، حرارت مناسب و پخش یکنواخت حرارت است. همچنین این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد تا از پخت سریع و با کیفیت پیتزا و در نهایت تهیه یک پیتزای لذیذ، لذت ببرید.

معرفی بهترین برند های فر پیتزا ریلی

بهترین فر پیتزا در بین آشپزان برای تهیه انواع پیتزا، می‌تواند فرهای ریلی باشد. فر پیتزا ریلی، دارای مشعل‌های تابشی مادون قرمز است که سبب بالا رفتن سرعت انتقال حرارت به ظرف پیتزا شده و موجب کوتاه شدن زمان پخت می‌شود. این دستگاه، می‌تواند فرایند پخت هر تعداد پیتزا را به راحتی بالا ببرد و پاسخگوی سریع درخواست مشتری باشد.

از مهم‌ترین مشخصه‌های این نوع فرهای پیتزا، جلوگیری از سوختگی و خام بودن مواد اولیه پیتزا است. در دستگاه فر پیتزا ریلی، صفحه پخت پیتزا بر روی یک ریل قرار دارد و می‌توان آن را در جهت بالا و پایین حرکت داد. همچنین، با تغییر ارتفاع صفحه پخت پیتزا، می‌توانید کنترل دمای مناسب برای پخت پیتزا را در دست بگیرید. معمولا دستگاه فر پیتزا ریلی، در فست‌فودها، رستوران‌ها، پیتزاها و آشپزخانه‌های صنعتی استفاده می‌شود. برندهای مختلفی از فر پیتزا ریلی وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند و طبق نیاز و ظرفیت، انتخاب می‌شوند. در ادامه، چندین مدل از بهترین برند های معروف فر پیتزا ریلی را معرفی می کنیم:

فر ریلی پیتزا نوژن

فر ریلی پیتزا نوژن

شرکت نوژن با سابقه‌ی تولید تجهیزات پخت، یکی از بهترین فرهای ریلی پیتزا را به نام فر ریلی پیتزا نوژن طراحی و تولید کرده‌است. وجود عایق‌های دما در این دستگاه و طراحی بر مبنای آیرودینامیک، از کاهش دما و اتلاف گرما کاسته و موجب صرفه‌جویی در انرژی می‌گردد. از این رو، مصرف سوخت، نسبت به دیگر دستگاه‌ها کاهش‌ یافته و فضای آشپزخانه گرم نمی‌شود. به کمک تجهیزات الکترونیکی نصب‌ شده روی دستگاه، به‌ آسانی می‌توان سرعت نقاله و میزان دما را با توجه به نوع پیتزا تنظیم نمود. فر ریلی پیتزا نوژن، جهت پخت انواع غذاهای گرم و فست فود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. فر پیتزا نوژن دهنه ۵۰ و فر ریلی نوژن دهنه 70 از پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد که شما می توانید به صورت آنلاین از سایت آلپ استیل خریداری کنید.

فر ریلی پیتزا هاوین

این فر ریلی پیتزا، با کیفیت فوق العاده بالا و درجه یک می باشد که ساخت و تولید ایران است. جنس بدنه این فر، از استنلس استیل و برق مصرفی آن، برق شهری با ولتاژ 220 ولت می‌باشد. طول دستگاه فر ریلی پیتزا هاوین، به اندازه 180، عرض آن 121 و ارتفاع آن 110 سانتی‌متر است. فر ریلی پیتزا هاوین، قابلیت تنظیم دما برای پخت هر نوع پیتزا، از 200 تا 310 درجه سانتی گراد را دارا می‌باشد. این مدل فر، به دو مدل در ایران عرضه شده‌است:

  • فر ریلی هاوین نوع CO-85: عرض دهانه این فر ریلی، 85 سانتی‌متر بوده و برای فست فودهای پر تردد و شلوغ، انتخاب مناسبی است.
  • فر ریلی هاوین مدل CO-65: عرض دهانه این فر ریلی، 65 سانتی‌متر بوده و یک فر مناسب برای انواع فست فودی‌ها می‌باشد.

فر ریلی پیتزا هاوین

فر ریلی پیتزا لینکلن

این فر پیتزا یک برند آمریکایی است و با استفاده از آن، می‌توانید طی یک ساعت، 60 پیتزا آماده کنید. توانایی گرم کردن فر ریلی پیتزا لینکن، 3 برابر بیشتر از دستگاه‌های فر سنتی است و به سهولت می‌تواند نان و غذاهای ترد را گرم کند. این مدل فر ریلی پیتزا، یکی از دستگاه‌های اصلی و بسیار مهم در صنعت فست فود محسوب می‌شود. از جمله مزایای فر ریلی پیتزا لینکن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان پخت سریع
  • کارایی بسیار زیاد
  • دارای قابلیت تنظیم دما
  • پخت یک دست و حفظ کیفیت غذا
  • قابل استفاده توسط گاز شهری و برق
  • دارای قابلیت تغییر سرعت ریل یا نوار نقاله
  • سیستم کاهنده مصرف تا %30، با توجه به هم رده‌های خود

فر ریلی پیتزا لینکلن

فر ریلی پیتزا جی جی اف

فر ریلی جی جی اف GGF، محصول ایتالیا بوده و به دلیل کیفیت بالا، کارایی خوب و طراحی منحصر به فرد معروف است. این فر دارای حداقل درجه حرارت 50 درجه و حداکثر حرارت 500 درجه سانتی‌گراد است. جنس بدنه دستگاه، استیل و به ضخامت 1 میلی‌متر و دیواره داخلی آن، از جنس ورق نسوز می‌باشد. عایق حرارتی به کار رفته در این دستگاه نیز، از جنس پشم سرامیک است که مقاومت بسیار زیادی در برابر حرارت دارد.

فر ریلی پیتزا جی جی اف

فر ریلی پیتزا زانولی

فر ریلی زانولی Zanolli، برای پخت پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی مناسب است. این مدل فر، دارای دقت پخت بالایی بوده و پخت عالی و یک‌دست را تضمین می ‌کند. فر پیتزا زانولی، ساخته شده در کشور ایتالیا و متداول‌ترین دستگاه پیتزاپز در دنیا می‌باشد. سادگی در استفاده از فر پیتزا ریلی طرح زانولی، موجب گردیده تا نیاز به کارگران پیتزا پز، به حداقل برسد. این فر، طی 4 دقیقه، با ظرفیت پخت 2 پیتزا در نوار نقاله خود، قادر است 140 پیتزا در ساعت به شما تحویل دهد. فرهای زانولی، معمولا برای استفاده در محیط‌های پرتردد و با حجم زیاد پخت، طراحی شده‌اند.

همچنین بخوانید: نحوه نگهداری از فر پیتزا

فر ریلی پیتزا زانولی

فر ریلی پیتزا مستر

فرریلی پیتزا مسترPizza Master، ساخت کشور سوئد بوده و یکی از بهترین برندها برای تهیه پیتزا محسوب می‌شود. تجهیزات ضروری این نوع فر، شامل سنگ پیتزا و دماسنج دیجیتال است که هر دو مورد در کیفیت نهایی پیتزا تقش اساسی دارند. این فرها، برای استفاده در فست‌فودها، رستوران‌ها، پیتزا فروشی‌ها و سایر اماکنی که نیاز به پخت پیتزا دارند، طراحی شده‌اند. از ویژگی‌های فر ریلی پیتزا مستر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارایی بالا
  • امکان پخت یکنواخت
  • کیفیت ساخت عالی
  • کاهش مصرف برق با زیاد شدن سرعت پخت
  • تایمر ساعت زنگ دار دوتایی، برای زمان‌دهی پخت
  • دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت سقف و کف دستگاه
  • امکان پخت 8 پیتزا با قطر 355 میلی‌متر در هر سیکل پخت

فر ریلی پیتزا مستر

فر ریلی پیتزا هرماگی

فر ریلی هرماگی، ساخت ایران است و با الهام از دستگاه‌های کمپانی لینکلن آمریکا ساخته شده‌است. قطعات به‌کار رفته برای ساخت این فر، از کیفیت زیادی برخوردار هستند و غالبا از کشورهایی مشابه ژاپن، آلمان و ایتالیا وارد می‌شوند. بهترین مزیت فر ریلی هرماگی، مصرف اندک انرژی و صدای کم است. ویژگی‌هایی مانند کیفیت بالا، طول عمر زیاد و قیمت مناسب نیز، از مشخصات دیگر این فر محسوب می‌شوند. عرض نوار این فر، حدودا ۷۵ سانتی‌متر بوده و می‌تواند بیش از 130 پیتزای یکنفره را در یک ساعت پخت کند. به عبارتی، زمان پخت متوسط برای هر پیتزا در این نوع فر ریلی هرماگی، 6 تا 9 دقیقه است.

نوع دیگر این فر مدل هرماگی 1150 است. عرض نوار این فر ۵۰ سانت بوده و جنس بدنه بیرونی و داخلی این دستگاه از نوع استیل می‌باشد. این مدل فر، به یک چهار پایه استیل چرخ دار مجهز است. هم چنین از مدل‌های دیگر این نوع فر، می‌توان به فرریلی پیتزای هرماگی مدل 1154 اشاره کرد. جداره داخلی این فر، از جنس گالوانیزه و بدون دریچه بازدید است. ظرفیت پخت مدل‌های 1154 و 1150 تقریبا 60 پیتزای یکنفره در ساعت است. فرهای پیتزا ریلی هرماگی، مجهز به صفحه نمایش دیجیتال برای تنظیم دقیق زمان و دمای پخت است. پخت انواع پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی در این دستگاه‌ها، در دمایی بین 120 تا 300 درجه سانتی‌گراد امکان پذیر است.

فر ریلی پیتزا هرماگی

فر ریلی پیتزا مجملی

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین فرهای ایران، فر  پیتزا ریلی مارک مجملی می‌باشد. در این دستگاه فر پیتزا، یک مشعل گازی با کنترل کننده برقی وجود دارد. این مشعل گازی، درون یک محفظه فلزی که از جنس استیل نسوز ساخته شده‌است، قرار می‌گیرد. حرارت مشعل در این مخزن ذخیره شده و به واسطه یک هواکش، به کابین پختن منتقل می‌شود. کنترل کننده دما در فر ریلی پیتزا مجملی، ترموستات دیجیتال است، که از دمای 100 تا 400 درجه، قابلیت تنظیم دارد. نوار نقاله این فر، از جنس استیل است و به هم بافته شده‌است. برای ایمنی بیشتر، مشعل به یک رله برق و سیم ارت مجهز می باشد. این سیم ارت پیش از راه‌اندازی دستگاه، باید به چاه ارت یا لوله فلزی آب و یا گاز متصل شود.

این فر ریلی پیتزا، دارای عایق بندی بسیار قوی با پشم سنگ است. به صورتی که روی سطح فر کاملا خنک و سرد بوده و می‌توان به عنوان میز کار از آن استفاده کرد. فر ریلی مجملی، دارای سه مدل مختلف است که یک مدل آن سه ردیفه و دو مدل دیگر دو ردیفه می‌باشد. اختلاف این سه مدل، در نوع مشعل آن‌ها است.

همچنین بخوانید: راهنمای استفاده از فر پیتزا ریلی

فر ریلی پیتزا مجملی

راهنمای خرید بهترین فر ریلی پیتزا

انتخاب بهترین فر پیتزا ریلی یکی از مهم ترین قسمت خرید این محصول می باشد که در ادامه شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید فر پیتزا ریلی را متناسب با نوع فست فودی خود را انتخاب و خریداری کنید.

پخت پیتزای متنوع: با استفاده از فر پیتزا ریلی می توانید به راحتی انواع پیتزا های آمریکایی و ایتالیایی را آماده ی ارائه به مشتریان کنید.

حجم بالای مشتریان: اگر در فست فودی خود مشتریان زیادی دارید، خرید فر پیتزا ریلی برای شما مناسب تر می باشد. این فر می تواند تعدا زیادی پیتزا را در کوتاه ترین زمان آماده کرد. این ویژگی باعث می شود که سرعت خدمات رسانی و رضایت مشتریان افزایش یابد.

فضای کوچک آشپزخانه: اگر آشپزخانه ی صنعتی شما فضای بسیار کوچک و حدودی دارد، بهتر است که از مدل هایی استفاده کنید که موتور آنها در زیر دستگاه قرار دارد. این نوع فر ریلی بسیار مناسب تر است و فضای کمتری از آشپزخانه ی صنعتی شما را اشغال می کند و کارایی بالاتری دارد.

عدم نیاز به آشپز ماهر: استفاده از فر پیتزا ریلی هیچ نیازی به آشپز ماهر ندارد و نیازی به نظارت زیادی ندارد. کار کردن با فر پیتزا ریلی بسیار راحت و آسان است و پخت پیتزا در این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شود. احتمال سوختن پیتزا در این دستگاه در حد صفر است که این ویژگی باعث می شود که کیفیت پخت پیتزا افزایش یابد.

نیاز به پرسنل کمتر: اگر تعداد پرسنل شما محدود می باشد استفاده از فر پیتزا ریلی برای شما محدود می باشد، خرید فر پیتزا ریلی را به شما پیشنهاد می دهیم. به دلیل اینکه این دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک کار می کند نیازی به افراد زیادی ندارد و فقط لازم است که پیتزا را داخل دستگاه قرار دهید و پس از پخت خارج کنید.

با توجه به این ویژگی ها می توان نتیجه گرفت که استفاده از این دستگاه برای رستوران و فست فودی هایی که مشتریان زیادی دارند و حجم سفارش آنها بالا است مناسب می باشد. این دستگاه نه تنها کیفیت پخت را افزایش می دهد، بلکه با کاهش نیاز به به نیروی انسانی می تواند سرعت پخت پیتزا را افزایش دهد و به بهبود عملکرد کسب و کار شما کمک بسزایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *